Monday, September 26, 2016

Fx App Ps3

Mailinator (TM) Blog Mailinator is gelukkig om slap integrasie oor die openbare e-pos stelsel aan te kondig. Dit is reg, kan jy nou gaan haal en in te skryf vir Mailinator postbussen direk vanaf jou slap kanaal en in kennis gestel word (in real-time) wanneer 'n e-pos arriveer. In die eerste plek moet jy 'n Mailinator rekening (gratis - en jy kan selfs 'n Mailinator e-posadres gebruik om aanmelding vir een). magtig dan jou slap kanaal te heg aan jou Mailinator rekening. Dan net kwessie / mailinator opdragte in jou slap kanaal / mailinator haal enige posbus naam / mailinator skryf enige posbus naam / mailinator inteken enige posbus naam Jy moet meer besteebare e-pos en hier is 'n ander manier om dit te kry. Dit is 'n gas post deur Marketing / Groei-Hacking konsultant Martha Andrews - direk kontak haar by Martha manybrain. Volg Martha op Twitter ander Martha Ons is besig met 'n ondersoek in die verhoging van bewustheid vir Mailinator. Mailinator was nog altyd 'n nuttige webwerf verskaffing van gratis, weggooibare e-pos - maar ontleding van die gebruikspatrone van Mailinator het aangedui dat gebruikers geneig om dit te gebruik op 'n maandelikse of twee-weeklikse basis eerder as weeklikse of daaglikse. In sommige maniere maak hierdie sin die webwerf bied 'n nut, maar die gebruik geval vir die algemene publiek isnt noodwendig nodig op 'n daaglikse basis. Wanneer dit egter nodig is - ons doel is om seker te maak jy dink van Mailinator Ten einde al gebruik vlakke van die webwerf in te samel, het ons gefokus op openbare bewustheid van die terrein, verwag dat 'n verhoogde DAU (en Mau) sal / behoort 'n wees verwagte newe-effek. Ek Maar wat inhoud kon ons gee aan ons gebruikers Ons gee reeds weg die diens wat ons het 'n nuttige instrument, en wil meer mense om te weet oor dit en gebruik dit. Voor die skep van inhoud, iets om te oorweeg is wat in ons basis van gebruikers Web analytics vir ons gesê die primêre basis van gebruikers is manlike, ouderdomme 18-40 Dink aan die gemiddelde Reddit gebruiker. So, hoe doen ons betrokke raak 18-40 jaar oud mans, en potensieel ander demografiese groepe. Hoe kry ons hulle om te dink aan Mailinator meer dikwels Wat kan ons bepaal dat die gebruik van hulle om mense om te dink van die werf meer dikwels, en gee hulle inhoud en redes om die terrein sal waarskynlik uit te brei hul huidige gebruik patroon besoek sou wees. Ons het probeer advertensies deur tradisionele web en sosiale kanale. Spesifiek - ons eksperimenteer met Google Adwords, Reddit, Facebook, en Twitter. Die advertensies verskaf kortstondige toename in verkeer na mindere of meerdere mate, maar niks langdurige. Ons kan kry meer gebruikers om enige dag van die week Mailinator deur spandeer 'n bietjie geld, maar wat kan nie volgehou word gegee dat mailinator direkte gebruiker inkomste nie doesn genereer. Tydens 'n onlangse webwerf herontwerp opgeneem ons 'n nuwe gelukbringer van spesies - die Anti-spam Superhero. Hoe meer ons saam met Mailinator Guy, hoe meer dikwels ons begin vra: Wat gebeur as ons begin met 'n web comic gebaseer op Mailinator man sou 'n komiese wees toepaslike inhoud As jy vyf ooit gelees Mailinator s Vrae jy weet wat die toon van die terrein is reeds baie tong-in-die-kies - ons ten minste vermaak onsself. Om eerlik te wees die gedagte van die totstandkoming van Mailinator Guy om die lewe was eenvoudig te pret 'n eksperiment om nie te probeer. ComicRocket het meer as 35,000 web strokiesprente geïndekseer op hul webwerf alleen, so kompetisie vir aandag van die gebruiker is styf. Maar het ons Facebook-advertensies vir die komiese om hoogs suksesvol in die beoefening van 'n nuwe gehoor. Ons dink dit werk goed, want hulle is demografies kan rig, kleurvolle, opvallende en pret. 'N miniatuur of 'n gedeelte van die strook is altyd vertoon in die poste en advertensies. Ons het ook betrek ons ​​bestaande gehoor deur die Mailinator Facebook-blad (met en as hulle ons volg op Twitter of 'n Facebook fan, ons het 'n verskoning om hulle te kontak. Die terugvoer lus van die twee terreine is sterk. Mailinator bied die vrye besteebare e-pos program wat nuwe gebruikers bring op sigself. die webwerf is ontwerp versterk die Mailinator Guy karakter en moedig ons primêre demografiese, waarskynlik ook die primêre demografiese vir web strokiesprente, om die komiese volg. die MailinatorGuy webwerf bied 'n weeklikse lokmiddel vir 'n besoek. dit besoek hou die merk Mailinator vars in gedagte ons gebruikers se wat veroorsaak dat die lus natuurlik 'n paar gebruikers van Mailinator sal nooit omgee vir die komiese en 'n paar gebruikers van die komiese sal nooit omgee mailinator En dit is net 'n boete -... beide staanplekke het inherente losstaande waarde. Ten tyde van hierdie skrywe het ons ses episodes van die avonture van Mailinator Guy. ons reklame pogings, beide betaal en direkte verwysings van mailinator gepubliseer. verkeer dat 1500 unieke weeklikse gebruikers die eerste drie weke gemiddeld, om meer as 3000 unieke weeklikse besoekers die volgende drie weke verdryf. Die meeste verkeer kom op Maandae wanneer ons gewoonlik gepos en aangekondig dat 'n nuwe episode. Saam met 'n toename in gebruikers, die vervaardiging van die komiese het meer doeltreffend en ekonomies, en nog redelik darn pret geword. Wat belangrik is - verkeer na mailinator toegeneem 15 in die 6 weke sedert die bekendstelling van die komiese en gaan voort om te groei. Hierdie getalle is baie bemoedigend, maar eerlik die belangrikste uitkoms is die toename in Mailinator merk erkenning. Die webwerf is merk waarde sal voortgaan om te groei en dat is die ware doel van hierdie oefening. Aan die einde van die dag - almal is gelukkig. Meer mense weet oor die merk Mailinator - dit maak ons ​​gelukkig - en het óf vermy sommige spam deur die gebruik van ons gratis besteebare e-pos diens, 'n lag ten koste van Mailinator Guy het - en sy makker (jy sal hê om die strook te lees om uit te vind oor hom), of albei. As jy weer vir volgende die avonture van jouself Mailinator Guy - hier is die skakel om mee te begin: Laat ek jou vertel 'n geheim - as jy 'n positiewe seker manier om onbelemmerde liefde en haat pos terselfdertyd kry wil - net gaan herontwerp van 'n webwerf. As jy Mailinator vyf wat gebruik word vir 'n onbepaalde tyd wat jy sien ons verander die webwerf ontwerp 'n paar jaar terug. Ons het dit uit waarskynlik iewers in Web 1.0 tot huidige dag. Die herontwerp was meer as net 'n herontwerp egter - dit verander hoe Mailinator gewerk. 'N groot deel van die interne-kode is bygevoeg om die misbruik van derde party plekke met behulp van Mailinator voorkom. Algehele die herontwerp was 'n groot opgradering en sukses - en ek belowe jou die liefhebbers veel swaarder as die vyande :) (site verkeer het 'n beduidende en volgehoue ​​toename te). Ons herontwerp hierdie somer ook gedien om Mailinator se anti-spam superheld stel - Mailinator Guy Hy is hier om jou posbus teen spam red. Hy kan vlieg, het 'n magie koevert hy dra saam met hom oral, en natuurlik 'n neato geheime lêplek. Nou - Mailinator Guy het sy eie webcomic. So as jy 'n fan van Mailinator weer en graag webcomics lees - waarvoor wag jy nog vir Check dit uit hier: Ek het onlangs nodig om 'n meganisme te sluit oor 'n gegewe Strings in 'n bepaalde stuk kode. As dalk 'n swak voorbeeld, sê ek doen skyf lêer updates vir lêers elk met unieke lêername (maw lees, werk, skryf-terug). Ek kon die metodes wat die lêers verander het gesinchroniseer, maar ek verkies om nie te sluit op daardie vlak - met ander woorde, net een lêer update kan voorkom in 'n tyd toe. Ek d verkies om net te sluit op die lêer - of meer spesifiek, dat lêernaam. Dit is 'n twyfelagtige proposisie te sluit op String voorwerpe in Java as verskillende voorwerpe dieselfde stel karakters kan verteenwoordig. Jy kan intern () al jou snare (wat maak seker dat die voorwerpe wat jy het is die een stelsel-wye verteenwoordiging van daardie String), maar dit is eerder globale. Ek wou dinge plaaslik te doen - waar ek die bestekopname van die slot kan beheer. (Die lêernaam voorbeeld is net 'n voorbeeld, ek ve benodig hierdie struktuur in baie verskillende scenario's - so don t kyk net los die probleem). Ek kan dit gemis het, maar ek didn t kry enige fasiliteite in java. util. concurrent om my te help (en om eerlik te wees, ek hawe t gehou met die gebeure daar. Lang storie kort, ek het my eie. Natuurlik die beste raad toe te skryf konkurrente sluiting data strukture is -.. DON T. Maar ek gedoen het en ek waarskynlik van plan is om dit te gebruik uiteindelik, so ek sit dit hier vir hersiening Ek sal dit werk as kommentaar kom in (so as jy sien 'n opmerking hieronder wat maak min sin dit is waarskynlik omdat ek geluister het en verander die kode) die gebruik geval ek wil. openbare statiese finale stringLock stringLock nuwe stringLock () // vrag skyf lêer // sy inhoud te verander 'n bietjie // dit herskryf So. vind onder die kode wat ek vyf kom met so ver. dit is 'n bietjie swaar onder twis, maar die normale geval (geen twis) dit synchronisaties 3 keer (skryf op ConcurrentHashMap 'n sync). Ek kon ook Cliff Klik s NonBlockingHashMap gebruik om te verwyder twee van die synchronisaties maar en ek d bly wees om te oortuig dat beter vir een of ander rede d. public class StringLock private finale ConcurrentHashMap lockedStrings nuwe ConcurrentHashMap () public void slot (String s) Object lockObject nul, terwyl (true) lockObject lockedStrings. get (s) As (lockObject nul) gesinchroniseer (lockObject) Object lockObject2 lockedStrings. get (s) indien (lockObject2 lockObject) probeer vang (Uitsondering e) anders lockObject nuwe Object () Object lockObject1 lockedStrings. putIfAbsent (s, lockObject) indien (lockObject1 nul) break public void ontsluit (String s) Object lockObject lockedStrings. get (s) gesinchroniseer (lockObject) lockedStrings. remove (s) lockObject. notifyAll () In my laaste post. Ek philosophized hoe nuwe tegnologie gaan die bottelnek van web (en ander) stelsels (wat ten spyte van alles, het verbasend stabiel vir 'n rukkie gebly) verander. Dit uitgespel die ondergang van baie stelsels wat staatgemaak op 'n gegewe stelsel bottelnek, spesifiek, stadige runtime stelsels. Maar daar is nog 'n tegnologiese verskuiwing sameswering teen baie web raamwerke wat isn t gefokus op prestasie, maar in plaas daarvan het gefokus op die gemak van gebruik - wat in baie gevalle veel nader aan die huis kan tref. Dit verskuiwing is die herorganisasie van MVC. MVC staan ​​vir model-view-kontroleerder wat losweg beteken dat jy 'n datastore / databasis (die model) wat opgespoor en gemanipuleer (deur die beheerder) sodanig is dat dit uiteindelik bewys kan word om 'n gebruiker (die oog). Dit wil sê, pretty much altyd die vloei. Wel - kinda. Die eerste ding wat jy kan sien, is dat MVC is 'n out-of-orde afkorting per die datastroom. In daardie geval sou dit MCV wees. En gelukkig, aangesien gegevensstroom is uiters belangrik vir my storie - ek sal gebruik wat in die res van hierdie artikel (wat jy dalk irk as jy CDO (wat soos OCD, weer, behalwe in alfabetiese volgorde, soos dit behoort te wees)). 'N voorloper van MCV was 'n eenvoudiger idee van net kliënt / bediener waar die kliënt was die mening bediener was die kontroles en model (of, sommige of al die kontroles kan ook wees in die kliënt). Maar die kliënt in daardie geval werklik geïmpliseer was dit 'n werklike kliënt - dit is 'n program wat die data ontvang en het dit. In die web, die leser is die kliënt, maar interessant in dinge soos Rails, gevangenisse, Nails, Grails, Struts, speel. PHP, ASP, en vele ander die oog op die bediener wat dan lewer HTML en stuur dit aan die leser. So ver as die programmeerder betref, die hele MCV is op die bediener. Die leser is dikwels net 'n stom terminale. In die laaste jaar of twee is egter die gewildheid van 'n nuwe soort raamwerk verander alles wat. Dat verandering kom van biblioteke soos backbone. js en ember. js (en baie, baie ander). Diegene biblioteke toelaat om menings te lewer (nie net wys, eintlik lewer) in die leser self. Daarbenewens het hulle laat hefboom baie JavaScript magie in die leser. Dit is pretty awesome om verskeie redes. Die rekenaar krag van lewering is verskuif na masjien die kliënt se. Die lewering van isnt waarskynlik jou grootste rekenaar koste, maar neem af dat afreken koste van jou bediener (keer elke web versoek jy) en sy meetbare. En as jy jou kan voorstel, indien die V van MCV eintlik migreer na die kliënt, alles wat s links op die bediener is MC (om eerlik te wees, soms selfs 'n deel van die C gaan na die kliënt). Wat duisende Rails ontwikkelaars op te skuif na ruggraat ontdek is dat hulle nie meer nodig hul fancy uitsig sjabloon. Hul backend het 'n stelsel wat into oor HTTP gestoot. Baie skoon en baie maklik. Op my nuwe maatskappy Refresh (ons weer verhuring), ons backend stoot presies dieselfde into om ons webblad as dit nie vir ons IOS app. En daardie selfde stelsel sal eendag moeiteloos te raak ons ​​API. Vir my is die gebruik van Rails vir webapps oor Java (waar ek spandeer baie tyd jaar gelede) was 'n eenvoudige besluit. ActiveRecord was mooi en elegant (veral in vergelyking met dinge soos Java s hiberneer). Ook die oog laag was eenvoudig, goed uitgelê, en gestandaardiseerde. As daar iets is, Java het te veel keuses. Maar deesdae, ek is geneig om NoSQL gebruik op die agterkant. En kool op die front-end. Al wat ek nodig het in die middel is iets om te manipuleer en stoot into. Hoekom is ek die spore belasting betaal (weer voeg enige taal wat 'n veelvoud stadiger as Java in daardie sin). Ek m nie besonder pluk on Rails - dit is net 'n volle MCV oplossing wat ek nie meer nodig het. Daar is baie van hulle. En as jy weer dink dit is 'n oorwinning vir Node. js - jy weer waarskynlik reg. Met veel meer JavaScript kodering begin van jou web raamwerk as 'n geheel, met behulp van Node op die agterkant is waarskynlik die wenner van al hierdie dinge op die bruikbaarheid voor. Javascript op die bediener isnt die vinnigste, maar dit is pretty darn goed op te manipuleer into (en dankie aan elkeen wat dit was wat geskiet XML dood). So my nie-so-wonderlike voorspelling is dat in 'n paar kort jare tyd vol web raamwerke van enige taal verdwyn. Node optel sommige van daardie slap maar dit te doen minder funksie-ful raamwerke (en miskien performante kinders). Selfs nie-raamwerke heeltemal meer gebruik. Daar is sekerlik geen rou bedryf nie hier nodig nie. Web raamwerke verander elke paar jaar maak nie saak hoe jy dit sny. Maar tussen hierdie post en my laaste, sien ek twee konvergerende fronte uit 'n paar van ons mees populêre nou dood. Persoonlik, man ek hoop om nooit bediener-kant lewer HTML weer. Ek sal laat die leser doen my lewering terwyl ek terugsit, koue, en stoot 'n paar into. En ja, Mailinator is in herskryf nou kooltjie, veel oral gebruik om die hartseer van web skraap programme (maar baie van die gelukkige van into ontvangers) Los Angeles LASIK Spesialiste met plekke in Los Angeles, Orange County en Binnelandse Ryk Ons Kwalifikasies: Die keuse 'n gekwalifiseerde LASIK chirurg verhoog die waarskynlikheid van 'n groot visuele resultate. Laser Eye Sentrum is 'n hoë-gehalte visie sorg sedert 1986. Ons Los Angeles LASIK chirurge hul mediese grade uit 'n paar van die mees gesogte universiteite verdien, voltooiing van gevorderde Oftalmologie opleidingsprogramme behandeling van alle aspekte van refraktiewe chirurgie. Die chirurge by Laser Eye Sentrum bly up-to-date op al empiriese studies wat betrekking het op LASIK, asook, opkomende FDA goedgekeur tegnologie LASIK uitkomste te verbeter. Aantal LASIK prosedures wat: Daar is geen plaasvervanger vir ervaring. Onder leiding van dr Abraham Shammas, het ons Los Angeles LASIK span uitgevoer meer as 200,000 refraktiewe en laser oog chirurgie. Met hierdie soort van ervaring, kan ons chirurge vertrou word om konsekwent te lewer uitstekende laser visie korreksie uitkomste. Die meerderheid van ons pasiënte nie meer chirurgiese behandeling nodig in die toekoms hul LASIK resultate te verbeter. Tipes LASIK chirurgie Aangebied: Op Laser Eye Sentrum, ons glo dit is in die beste belang van ons pasiënte hulle 'n keuse te bied in hul laser visie regstelling chirurgie. Elke pasiënt het 'n unieke stel behoeftes en visuele doelwitte, en deur die aanbied van 'n verskeidenheid van laser visie korreksie prosedures, kan ons 'n wyer verskeidenheid van mense te dien. Ons evalueer elke pasiënt individueel en beveel die proses wat ons voel die beste vir hulle voordele. Naas die tradisionele LASIK, ons voer: Custom LASIK help verminder of uit te skakel beide laer orde en hoër orde afwykings. Innoverende golffront tegnologie word gebruik om inligting te vang en 'n persoonlike kaart van die oog se unieke tekortkominge. Dit kaart word dan gebruik om die laser te kalibreer. Fotorefractief Keratectomy (PRK) soortgelyk aan LASIK, maar nie die skepping van 'n korneale flap nodig. Dit is 'n goeie opsie vir individue wat nie kwalifiseer vir konvensionele LASIK. All-Laser LASIK verhoog die veiligheid en akkuraatheid van tradisionele LASIK deur die uitskakeling van die behoefte vir draagbare instrumente. In plaas daarvan, is 'n laser wat gebruik word vir beide kritieke prosedurele stappe: die skep van die korneale flap en die hervorming van die korneale weefsel. Pasiënte met bysiendheid wat nie kwalifiseer vir laser visie regstelling chirurgie het ook die opsie om Verisyse lense ingeplant om duidelike visie te herstel het. Soek Recent Posts Argiewe Kategorieë Skakel oor na Desktop Weergawe 2016 Laser Eye Sentrum Mobile ontwerp ontwikkel deur Ceatus Media Group, LLC Hello. Ons is op Start Design Group A boetiek kreatiewe agentskap, met kantore in Los Angeles, Miami, en Lima ons kliënte is oor die hele wêreld. Ons vyf het die merk identiteit van starters en oop nuwe markte vir groot spelers. Kliënte oor 'n verskeidenheid van nywerhede reken op ons veldtogte wat 'n punch te pak lewer. Vir die afgelope twintig twee jaar, vyf ons klop spertye, die skep van vet stukke en maak hulle vashou. Ons weet kragtige indrukke ry nuwe besigheid, en wat is waar ons kreatiwiteit en ervaring stel ons uitmekaar. Vir ons span, elke veldtog is 'n passie projek. Van dag een af, weer ons grootste ondersteuners ons kliënt se en naaste bondgenote. Ons onsself verdiep in hul maatskappy se kultuur en merk profiel. Werk side-by-kant met jou span, grawe ons diep in die huidige markte en om vas te stel geleenthede vir groei. Ons skep duidelike reklame konsepte en uit te voer met die wêreld-klas kwaliteit, stigting werkstromen dat doeltreffende en energieke bly, wat ons toelaat om mededingers te klop op lewer skedule en prys. Ons sal voldoen aan jou doelwitte en jou verwagtinge oorskry. Dit is ons belofte. En ons passie. BRANDMERK Brandbooks, styleguides, logo ontwerp en skryfbehoeftes. Druk ontwerp Packaging, 3D Graphics, brosjures, advertensies, advertensieborde, naamborde en nog baie meer. DIGITAL ONTWIKKELING Responsieve web design, WordPress, CMS se, bestemming bladsye, baniere, e-pos bemarking, sosiale media en al die web. MULTIMEDIA 2D 3D animasies, Korporatiewe videos, SFX en TV kolle. Wat bied ons hoë kwaliteit Al ons spanlede het ten minste 5 jaar ondervinding in die ontwerp en reklame vir top brands wêreldwyd, om te verseker jy sal wêreldklas topgehalte ontwerpe te kry, die opstel van tendense, hulle nie volgende. Waarde vir wat jy betaal 2 in-huis ontwerpers, kry jy 'n span van 4 ontwerpers, 'n projekbestuurder en 'n kuns direkteur toesig te hou oor jou werk met ons. Ons werksure is buigsaam, Don t ekstra koste tyd, geen administrasiekoste (rekeningkunde, HR, ens), geen sagteware lisensies of koste toerusting. Geen stilstand vir vakansies, mediese blare, versekering of aftreeplanne by jou koste. Hyper Speed ​​Doeltreffendheid Ons ontwerpers is doeltreffende, en dit is vinnig. Ons omkeertye is ten minste 25 vinniger as 'n in-huis ontwerper: Ons gebruik gedeel, gesinchroniseer dopgehou met jou span te onmiddellike lewering van lêers een keer 'n werk is klaar. Hoë opbrengs s behoeftes. Multi-dissipline Of jy een of tien toegewyde posisies in diens te neem, is jy 'n projekbestuurder en 'n kuns direkteur wat kan raadpleeg met ons bemarking bestuurders vir 'n afgeronde, verryk aflewering dat u departement en maatskappy uitmekaar sal stel opgedra. Sommige van ons projekte


No comments:

Post a Comment